Accesorii Par

Accessorii de par pe comanda

2:58 AM

Zilele trecute o buna prietena - fashion designer - m-a rugat sa modelez un accessoriu de par in ton cu o rochie pe care ea a creat-o pentru o clienta fidela.
M-am bucurat foarte tare, pentru ca am avut ocazia sa creez ceva plecand de la o rochie foarte frumoasa in tonuri de mov, lila si gri. Fiind o rochie vaporoasa m-am gandit la ceva romantic, si ce ar putea fi mai romantic decat un trandafir.
Asa am ajuns sa creez clema de par speciala pe care o poti vedea mai jos.



Evident ca incepand lucrul la trandafir si accesoriile necesare (frunze si bilute) mi-au venit tot felul de idei si am mai facut si alte accesorii, pe care le puteti gasi aici: Clema de par lila, Agrafe de par cu flori, Brosa Romantic Birdie, Inel Organic Silver.

Lasati-mi gandurile voastre la comentarii.
Va pup!

You Might Also Like

0 comments